Asteburuko jardunaldia: Maiatzak 6

Eskola kirola
2023/05/04

Hondartzako futboleko finalak

Asteburu honetan playeroetako finalak ospatuko dira beraz soilik finalera iritsi direnek izango dute jardunaldia.

Eskola kirolaren azken txanpan sartuak gaude. Talde asko iada entrenamenduak amaitzen ari dira eta jardunaldiei dagokionez, datorren astean LH5 eta LH6koentzat orientazioa eta Santa Marinako pilota txapelketa izango da. LH3 eta LH4koentzat egutegian Krosa jartzen duen arren, antolatzaileek akaso ezingo dute lasterketa antolatu, beraz, aurrera ateratzen ez bada, aurtengoz, eskola kirola amaitu da.