Proiektuak

LAGUN HANDI - LAGUN TXIKI

2013-14 ikasturtean jarri zen martxan, DBH3-4 eta LH1-2ko ikasleak harremanetan jarriz.

Bi belaunaldien arteko konplizitatea indartuz, elkarbizitzak ere hobetze aldera egiten du.

BELAUNALDIEN ARTEKO LOKARRIA

Santa Ana egoitzako nagusiek eta umeek dituzten elkarrizketetan, helduek barnean duten haurra eta haurrek barnean duten heldutasuna loratzen dira.

KIVA

Errespetuzko harremanak garatu eta jazarpena prebenitzeko programa da.

Ikastetxeek bullying-ari aurre egiteko tresna eta material espezifikoen aukera zabala eskaintzen du KiVak

HIZPRO

Euskararen sustapena eta erabilera bultzatzera bideratutako proiektua da. Hizkuntz errealitatearen diagnostikoa egin eta beharren erantzunak bideratzen dira.

AGENDA 2030

Ikaslea ingurumen arazoez sentsibilizatzea eta kontzientzia hartzea du xede. Ikasturte bakoitzean, ingurumenaren inguruko gai edo arazo bat aukeratzen da, eta horren inguruan lantzen da programa.

Frantses elkartrukea

FRANTSES ELKARTRUKEA

Perigueux-Zarautz/ Zarautz-Perigueux. Zuzeneko eta aurrez aurreko harremana.

Txanda hartu

Zure haurrak Zarauzko ikastolan ikastea nahi baduzu, zatoz gu eta gure instalazioak ezagutzera!