Eskola kirola

Ikastolak eta kirolak ere eskutik helduta joan behar dutelakoan gaude. Joko garbia, errespetuan eta elkarlanean oinarritua. DBHko ikasle eta zenbait ikasle ohi ditugu entrenatzaile, eurenak izan zirenen lekukotza jasoz.

Astero informazioa emailez jaso nahi baduzu hemen eman dezakezu izena:

Hemen duzue 23-24 denboraldian izena emateko galdetegia:

Hodei Esteban
KIROL KOORDINATZAILEA

Eskola Kirola - Azken albisteak

2024-05-16
Azken jardunaldira iritsi gara. Arrauna , surfa eta Santa Marina auzoko pelota txapelketa izango ditugu aurtengo denboraldia amaitzeko.
2024-05-09
Asteburuan 3 ekintza izango ditugu. Arrauna, surfa eta Santa Marinako pelota txapelketa. Arrauna, orion dagoen ZAE-ko lokalean izaten da eta taldeak kotxez edo trenez egiten dituzte desplazamenduak.
2024-05-02
Asteburuan LH5 eta LH6koek multikirola izango dute. Arrauna eta surfa. Aldi berean, plaieroetako finalak ere izango dira.
2024-04-25
Larunbat honetan plaieroak izango ditugu. Alebinek final laurdenak jolastuko dituzte. Partidu hau irabazten duten taldeek, igandean final erdiak jolastuko dituzte.