Eskola kirola

Ikastolak eta kirolak ere eskutik helduta joan behar dutelakoan gaude. Joko garbia, errespetuan eta elkarlanean oinarritua. DBHko ikasle eta zenbait ikasle ohi ditugu entrenatzaile, eurenak izan zirenen lekukotza jasoz.

Astero informazioa emailez jaso nahi baduzu hemen eman dezakezu izena:

Hemen duzue 23-24 denboraldian izena emateko galdetegia:

Hodei Esteban
KIROL KOORDINATZAILEA

Eskola Kirola - Azken albisteak

2024-02-22
Zarautzen ospatuko da Martxoaren 3ko ibilaldi neurtua. Familian eta lagunekin egin ahal dugun ekintza zoragarria eta historikoa dugu hau eta etxeko denok animatzen zaituztegu taldetxoa osatu eta izena ematera.
2024-02-22
Asteburu honetan saskibaloia eta eskubaloiarekin jarraitzen dugu. Ligaxkaren erdialdera iritsiko gara eta plaieroak ere ate joka ditugu dagoeneko.
2024-02-14
Asteburu honetan, alebinek eskubaloiko ligaxka izango dute eta benjaminek saskibaloikoa. Hemen duzue jardunaldia. Ondo pasa eta gozatu.
2024-02-01
Otsailaren 3an izango da hurrengo jardunaldia. Alebinak eskubaloiari ekingo diote eta benjaminek saskibaloiari.