Eskola kirola

Ikastolak eta kirolak ere eskutik helduta joan behar dutelakoan gaude. Joko garbia, errespetuan eta elkarlanean oinarritua. DBHko ikasle eta zenbait ikasle ohi ditugu entrenatzaile, eurenak izan zirenen lekukotza jasoz.

Astero informazioa emailez jaso nahi baduzu hemen eman dezakezu izena:

Hemen duzue 23-24 denboraldian izena emateko galdetegia:

Hodei Esteban
KIROL KOORDINATZAILEA

Deporte escolar - Últimas noticias

2024-04-18
Asteburu honetan hondartzako jardunaldia izango dugu.  Datorren astean azken entrenamendua izango dugu eta Maiatzeko lehen astean, entrenamenduak bukatu eta denboraldia ospatzeko, txokolatada eta jolas saioa izango dugu.
2024-04-12
Larunbatean triatloia izango dugu. Denboraldia amaitzen ari den honetan, azken jardunaldietan sartu gara. Ikasgeletan pasa gara parte hartze kopurua ikusteko eta baju xamarra iruditu zaigu.
2024-03-21
Oporrei hasiera emateko plaieroen 2.jardunaldia ospatuko dugu larunbat honetan. Taldekide batzuk oporretara doazela eta errepasatu taldea osatzeko arazorik duzuen ala ez eta edozein gauza komentatu gurekin.
2024-03-13
Asteburu honetan saskibaloi eta eskubaloiko ligaxkaren azken jardunaldia ospatuko da larunbatean. Sailkatzen diren alebinek, igandean, finalak izango dituzte. Hona hemen finalen ordutegiak: