Asteburuko jardunaldia: Apirilak 1

Irudia
Eskola kirola
2023/03/31

Asteburu honetan eskubaloia eta saskibaloiko azken jardunaldia izango dugu.

Alebinek, igandean izango dituzte saskibaloiko finalak. Finalera sailkatzeko aukerak izan ala ez, ez dezala eragin gure jolasteko moduan. Ikasle batzuk urduri nabaritu ditugu partidua irabaztea beharrezko dutelako eta halako kontuek ez dezatela eragin okerrera gure jolasteko moduan. Helburu nagusia, taldeko guztiek jolastu eta gozatzea da, aurkariak, epaileak eta eskola kirolean parte hartzen duten pertsona guztiak errespetatuz.

Mila esker.

Azken albisteak

2024-02-22
Zarautzen ospatuko da Martxoaren 3ko ibilaldi neurtua. Familian eta lagunekin egin ahal dugun ekintza zoragarria eta historikoa dugu hau eta etxeko denok animatzen zaituztegu taldetxoa osatu eta izena ematera.
2024-02-22
Asteburu honetan saskibaloia eta eskubaloiarekin jarraitzen dugu. Ligaxkaren erdialdera iritsiko gara eta plaieroak ere ate joka ditugu dagoeneko.
2024-02-14
Asteburu honetan, alebinek eskubaloiko ligaxka izango dute eta benjaminek saskibaloikoa. Hemen duzue jardunaldia. Ondo pasa eta gozatu.
2024-02-01
Otsailaren 3an izango da hurrengo jardunaldia. Alebinak eskubaloiari ekingo diote eta benjaminek saskibaloiari.